LINE UP

______

IL VESTITO

THE SUIT

by Maurizio Ravallese

15’ / Italy / 2020 / Drama

Un immigrato alla ricerca di un abito nuziale. Uno sposo abbandonato all’altare. I loro destini si scontrano attorno a una vendetta.

An immigrant looking for a wedding suit. A groom left at the altar. Their destinies collide around revenge.

L’ ORO DI FAMIGLIA

THE FAMILY GOLD

by Emanuele Pisano

15’ / Italy / 2020 / Drama

Un giovane ladruncolo e una rapina andata male. Tra la refurtiva, un oggetto cattura la sua attenzione: non oro, non argento e non antichi cimeli, ma qualcosa di molto più prezioso che vale la pena restituire.

A young thief and a burglary gone bad. Among the stolen goods, an object attracts his attention: no gold, no silver and no ancient relics, but something much more precious that is worth giving back.

L’ INVERSIONE DEI POLI

DRIFTING POLES

by Antonio Miorin

10’ / Italy / 2019 / Drama – Psychological

Andrea e Serena sono in crisi. C’è bisogno di un’inversione completa per rinnovare il loro rapporto. Trasformeresti il tuo corpo per amore?

Andrea and Serena are in crisis. A complete reversal is needed to renew their relationship. Would you transform your body for love?

L’ ULTIMO CROCEVIA

THE LAST CROSSROAD

by Paolo Lobbia

17’ 10″ / Italy / 2019 / Drama

Due amici lavorano come guardiani notturni per una compagnia di sicurezza. Quando uno scopre che l’altro andrà a lavorare disarmato, vedrà l’opportunità di cambiare la sua vita per sempre.

Two friends work as a night watch for a security company. When one discovers that the other will go to work unarmed, he sees the op-portunity to change his life forever.

DALIA

by Drey Jordan Singer

15′ / USA / 2019 / Drama-Thriller

Un incontro romantico tra un uomo e una donna. Lei però riporta a galla un passato oscuro.

A romantic meet between a man and a woman. But she brings to light a dark past.